1. Het eten was ontzettend goed. Ik ben iedere keer weer onder de indruk van de groei van de kwaliteit van het eten, de creativiteit van de kok en de precisie waarmee hij het eten bereidt.

Het restaurant wordt steeds mooier. Ook dat ontwikkelt zich goed. Een mooie ambiance, goede sfeer.

Wat ik alleen heel erg jammer vond was dat er gewoon geen rekening werd gehouden met de allergiewensen van mijn tafelgenote. Er werd duidelijk geen fruit, geen noten aangegeven en in werkelijk iedere gang zaten Fruit en/of Noten. En als je dan vier gangen eet, is dat wel hinderlijk.

Het leek wel alsof er geen communicatie was met de keuken. En uiteindelijk was mijn tafelgenote er klaar mee, heeft haar nagerecht niet meer genuttigd. Het vrij jonge personeel kon me niet uitleggen welke wijn ik dronk, bood excuses aan maar loste het probleem van het eten niet op.

Uiteindelijk wel de volledige rekening moeten betalen, zonder ook maar iets van een compensatie. Als restaurant heb je naast kwaliteit ook service te leveren. Korting hoef je niet te geven maar blijf waarde toevoegen, ook als er dingen niet goed gaan.

En handel naar eer en geweten. Dat was helaas deze keer niet het geval.