in Renkum

Van lekker hollands tot heerlijk oosters

1. F&J 173 punten

Via de Primera Restaurant actie gegeten bij Montaza in Renkum. Een zeer hartelijke ontvangst door een jongedame, waarna we de menukaart voor de Primera actie kregen. De bediening was de hele avond uitstekend en zeer vriendelijk en enthousiast. Je krijgt echt het gevoel dat men het je naar de zin wil maken en de gastvrijheid en vriendelijkheid is dan ook helemaal top. Eten helemaal geweldig, mijn vriendin een bijzonder goed bereide biefstuk en ik aan de (hete) kip Montaza. Ook deze was geweldig mals en niet droog. Goede wijn en lekker pilsje van de tap. Bovendien kwam de eigenaar/ chef van Montaza nog een kort babbeltje tussendoor maken en hebben we nog wat nagepraat bij het afrekenen. Zo hoort het: gastvriendelijkheid, sfeervolle & rustige ambiance en uitstekend eten. We komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de geweldige avond!