1. Onlangs verbouwd en nu wat efficienter ingedeeld, met aparte koffiehoek. Vriendelijk personeel en attente manager. Die Angusburger blijft gewoon goed te eten. Alleen Euro 2,25 voor een medium beker ijsklontjes met een slok frisdrank wordt met wat te gortig.

Vorige recensies van Gerrit Bremer

• Op een zomerse maandagavond hier weer eens binnengestapt, en het moet gezegd, het was een stuk netter dan de vorige keer. De tafels waren schoon, de vloer werd geveegd. Zo zien we het graag.

• De menu's (zeker met de kortingsbonnen) zijn nog steeds heel goed te eten (de quaterpounder kunnen we gerust lekker noemen), maar bij ons laatste bezoek was het een rotzooierige, viezige bedoening in het restaurant. Frietsaus op de vloer, plakkerige, veel niet afgeruimde tafels (hoewel lakse clientele daar ook debet aan is)......Dit hebben we beter gezien.

• Niet het sfeerrijkste filiaal, maar waar je hier voor komt hebben ze prima op orde. Voor de kinderen nog altijd een feestje. Voor de ouders het leukst met de kortingsbonnen.