1. Edwin van den Bor

Voor 2e keer in korte tijd plaats genomen in de 4 broers.

Nette ontvangst en geen wachttijd, vooraf reserveren is wel een must in het weekend, want beide keren zat het restaurant lekker vol.

Service was vriendelijk en behulpzaam.
    Had wel op sommige momenten een tikkeltje sneller gemogen, maar dat mag geen smet op de avond zijn.

Ondanks dat het restaurant vol zat, heerste er een gezellige en ingetogen sfeer.

Eten was heerlijk, bijna alles word in mooie porties neergezet. Enkel de vitello tonato is teleurstellend, smaakt super goed, maar het bord bestaat voor de helft uit een decoratief leeg glas, erg jammer.

Prijs/kwaliteitsverhouding vonden wij met 6 personen redelijk tot goed.

Tot slot vind ik het eigenlijk jammer om toch behoorlijk wisselende reacties te lezen op internet.

Kan mij er momenteel niet in vinden, daar ik 2 keer in korte tijd ben geweest, met 2 verschillende concepten(Bierproeverij met gerechtjes en a la carte), 2 verschillende groepsgroottes (2 pers. & 6 pers.) Maar heb eigenlijk weinig tot niets aan te merken om hier een gezellige avond weg te zijn met een lekker drankje en een heerlijke hap.