1. Wat een ontzettende tegenvaller..

Al jaren kwamen wij bij Tenessee in Steenwijk. Het wás altijd een erg gezellig restaurant waar een ontspannen Amerikaanse sfeer de toon zette. Zoals onze voorgaande ervaring ons liet weten reserveerden we maar even van te voren. Het werd zondag avond en we kwamen aan bij Tenessee aan de Markt in Steenwijk, niet meer op de oude lokatie maar dat had mevrouw al duidelijk gemaakt tijdens de reservering. Bij aankomst, wat al absoluut niet vriendelijk was, kwamen wij in een kaal en vooral leeg steakhouse terecht. Een tegenvaller dus, waar was die ambiance gebleven?. We mochten overal plaats nemen (blijkbaar dus de enige reservering) en we kozen een ronde tafel uit. Ik kan u vertellen, de tafel was smerig, we plakten er zo aan vast, verhuizen dus, maar die mededeling werd door een voorbij hollende serveerster compleet genegeerd. We zijn opgestapt met de smerige tafel als voorbode van de toestand in de keuken in ons achterhoofd. De gastvrouw riep ons achterna dat is de lak hoor die plakt! Ronduit gezegd teleurstellend na al die avonden dat we er wél fijn gegeten hebben.