1. Had heel veel positieve reviews gelezen over Yugo in Sneek, dus toen ik daar had gereserveerd voor een plekje om 19:30 werd ik hevig teleurgesteld toen ik zonder een uitleg naar de bar werd geleid, een gratis drankje kreeg aangeboden en vervolgens anderhalf uur aan de bar heb gestaan voordat ik rond 21:00 eindelijk kon zitten nadat ik de manager verschillende keren had gevraagd wanneer ik kon zitten terwijl andere mensen al rond de 3 uur in het restaurant zaten. Het antwoord daarop was dat hij het niet netjes vond om gasten die over hun tijd zaten te verzoeken te vertrekken. Naast mij waren er ook een stuk of 14 andere mensen die moesten wachten. Toen de eerste gang besteld was (voornamelijk sushi) had onze tafel na een halfuur nog steeds geen eten, de tweede gang die we alvast besteld hadden arriveerde eerder dan de sushi. Na gevraagd te hebben bleek het dat de sushi iets langer zou duren, dus nadat de derde gang besteld was en aankwam werd tegelijkertijd de eerste gang gebracht. Rond 22:20 stond de tafel opeens helemaal vol. Horend van de mensen naast ons hadden hun geen tot weinig wachttijd voor de sushi. De gangen die volgde gingen soepel en het eten smaakte grotendeels goed. De bediening was erg behulpzaam en leverden een goede service, het management daarentegen vond ik zwaar tegenvallen. Uiteindelijk liepen we rond 23:30 het restaurant uit. Ik denk niet dat ik hier snel weer terugkom of het restaurant aanbeveel.

6,7