1. Wat een slechte ervaring. Met 5 man en 3 kinderen hier wezen eten. Ik nam de runderburger, ander een kalkoenburger. Toen ze het kwamen brengen heb ik nog dubbel gecheckt dat iedereen kreeg wat ze hadden besteld. Mijn rundburger was wel erg droog, en de tafelgenoot die kalkoen had besteld had maar een hap genomen. Wat bleek? Ik had de kalkoen voorgeschoteld gekregen, de ander de runderburger.

Personeel geroepen en gevraagd hoe dit kan. Ze gingen het overleggen.. Toen kwam ze terug en zei dat ze de bestelling goed hadden aangegeven. Of ik nog wist wie de bestelling precies naar de tafel had gebracht? Ik zei dat dat niet mijn probleem was, en vroeg of ze het in orde gingen maken. Dat wilde ze niet, "want goed geleverd". Ik vroeg om de manager te spreken, na wat gestrubbel mocht dat. Manager vertelde mij dat ze in principe geen tweede burger maken/brengen, zeker niet aangezien hun obers vlekkeloos werk hebben geleverd. Na wat stemverheffing mijnerzijds, met wat nieuwsgierige blikken van andere klanten om ons heen, ging ze akkoord. Van een excuses was echter geen sprake. Ik vroeg nog of ze dacht dat ik daar stond te liegen, en wat ik daarmee in de vrede dacht te bereiken. Ze bleef stil.

Eens maar nooit weer.