1. Lara 155 punten

Vorige week hebben wij na een bezoekje aan de Hoge Veluwe gegeten bij Momento in Arnhem. Wij waren hier nog niet eerder geweest. Het restaurant is gelegen in een groot gebouw, waarin ook een bibliotheek is gelegen. Ondanks de grootte van het restaurant, is het een heel gezellige ruimte, door de vele nissen en stukken muur, valt het niet op dat het zo'n grote ruimte is.

Meteen kwam een medewerker naar ons toe om ons te begroeten en gaf aan dat we zelf een plekje mochten uitzoeken. Toen we dit hadden gedaan, kwam een medewerker naar ons toe om de bestelling op te nemen. Ik bestelde een verse muntthee. Deze kwam niet in een glas zoals 'normaal', maar in een koffiekopje. Echter, er lag ook een stukje brownie bij, welke erg smakelijk was. Verder stond er achter ons een tafel met daarop een glazen water tap met citroen en munt, waar je gratis water kon pakken.

De menukaart biedt in mijn ogen voor ieder wat wils. Je hebt verschillende kleinere sharing gerechtjes, vlees, vis en vegetarisch, maar ook grotere gerechten. Ik had niet zo veel honger, dus ik bestelde een bataatsoep en een portie huisgemaakte frietjes. Dit smaakte ook erg lekker en het was meer dan genoeg voor mij.

Verder was de bediening gewoon heel aardig, dus niets op aan te merken.