in Emmen

Food that makes you happy!

1. Heb hier vanavond samen met mijn vriendin gegeten en waren echt super tevreden! Had al goede verwachtingen na de recensies te hebben gelezen en foto's gezien te hebben. Maar deze zijn volledig uitgekomen.

We hadden als voorgerecht een proeverij voor 2p van allemaal soorten voorgerechten. En stuk voor stuk heerlijk. Mostersoep had persoonlijk iets minder dik gemogen maar was verder niks mis mee.

Als hoofd had mijn vriendin een zeer goede geitenkaasquiche. Bij de meeste restaurants lijkt vaak aan een quiche niet veel aandacht geschonken te zijn maar deze was echt zeer geslaagd! Goede geitenkaas is het geheim gok ik.
    Als hoofd kon ik geen keuze maken tussen de rib en de sparerib. De zeer relaxte serveerster bood aan een stukje sparerib bij de rib te doen zodat ik beide kon proeven! Super aardig en netjes en het bleek ook nog een groot stuk te zijn ook! En beide super lekker. Zoals hoort bij een sparerib viel het vlees er haast af. Saus daar bij had niet gehoeven zo lekker.

Als dessert hebben we 1 groot bord gevraagd met 2 dessert wat ook geen probleem was. 1 Helft karamelcake met banaan en 1 helft met speculaasparfait. Beide ook heerlijk. Het enige wat echt niet nodig was waren de goedkope karamelblokjes als garnering. Zonde van zo'n goed dessert. Verder echt top!

Om een lang verhaal kort te maken. Echt super gegeten. Redelijk aan de prijs dus vandaar de 9 bij prijs kwaliteit. Dit betekend echter niet dat het het niet dubbel en dwars waard was! Dikke complimenten aan de kok en uiteraard ook de prettige, relaxte en toegankelijke bediening!