1. 27-12-2017 20.45 kerst voorbij en genoeg in de keuken gestaan, waaide en regende hard en we hadden nog niet gegeten!!
    Normaal de "concurrent" opgebeld i.v.m. thuisbezorging maar die was gesloten en de andere ook, dus kwam ik uit "op de Dam".
    Wat spijtig en wat een zooi!! Frieten die niet groter waren als vingerkootjes droog en bruin (te lang) gebakken (dat is dan nog niet erg) maar oud vet wel. Vroeg om een 3 pers.familie zak à €4.50 en kreeg een zak à €6.00, 2 smakeloze frikandellen, 2 kleine kuipjes klein te zoute zelfgemaakte vol met ui gevulde stoofvlees zodat het lijkt dat er ook nog überhaupt wel vlees in zit, een kipcorn, en een viandel, en o ja een bakje sambal. En ik weet niet of ze sambal in het westen of in Schoondijke kennen, maar meneer vroeg ook niks en pompte maar effe sambal, mayonaise of een samoerai saus in een bakkie terwijl ik sambal vroeg, dus de service of het luisteren zit er ook niet bij (hij had kunnen vragen of zeggen "nee we hebben geen sambal").
    Bestelling klaar effe €24,15 aftikken. Het hoofdprodukt kunnen ze al niet fatsoenlijk bereiden laat staan dat kinderen de frikandellen al weggooien. Tip verkoop gewoon waar voor je geld en stoof vlees die zijn prijs waard is i.p.v. zelfgemaakte zoute troep en verschoon je frituur olie op tijd en verkoop frieten (goede) en als het er zo uitzie dat het Personeel de verantwoording dat niet te verkopen!!

1,2