1. Peters-Knoben

Duur en eten is onder de maat in vergelijking met de prijs die je ervoor moet betalen, elke keer als de deur open gaat zit je in de kou. Als het druk is moeten de mensen de jassen op een hoop gooien, onvoldoende kapstokken. Porties voor het betaalde bedrag veel en veel te klein, diamanthaas met de kest uitverkocht, eten was lauw.
    Als je na 4 gangen nog honger hebt dan klopt er iets niet naar ons idee.
    Product op de rekening dat we niet hebben gehad.
    Maar ja, Luna was voor onze familie uitproberen, maar daar zal het dan ook bij blijven.
    We zijn zeker geen negatieve mensen maar als je voor 50 euro per persoon eet en wat drink, dan heb je daar ook een bepaalde verwachting van.
    Jammer van onze kerstavond.

1. U haalt mij de woorden uit de mond. Wij hadden dezelfde ervaring met het kerstmenu! Geen diamanthaas, eten dat te koud is, prijs/ kwaliteitverhouding!

Het is erg jammer voor zo''n leuke locatie. Maar schijnbaar veegt Luna hun billen af met opbouwende feedback ......Want dit was onze zoveelste slechte ervaring, maar het wordt maar niet beter bij Luna?

Mijn laatste beoordeling met een 6,4 is mijns inziens nu gezakt naar een 4-
    Veel te duur voor hetgeen je krijgt.