1. Vandaag met mijn moeder een dagje Groningen. Even een lunch nuttigen bij de Sushimall was een van de ideeën van de dag. De lunch houd in dat je gewoon 5 maal een bestelling mag plaatsen van per keer 5 keuzes van de kaart. Enige verschil is dat er van de kaart een aantal gerechtjes niet te bestellen zijn die wel bij het diner te bestellen zijn. Nog steeds voldoende keus en de prijs is ook aangepast. (Lunch € 20,0 PP)

het was er erg rustig qua klanten, er zaten slechts 3 andere personen. Maar het was er erg onrustig met verslepen van kratten drank, telefoneren wat erg luidruchtig was, voorbereidingen voor de avondgasten waarschijnlijk en vele andere duidelijk merkbare activiteiten die je als gast kunnen storen.

De gerechten kwamen verdeeld per bestelling en niet ineens. Dit was soms vervelend, dat de ene zijn eten had en de ander nog niet. Ook zijn er gerechten die warm hadden moeten zijn, afgekoeld gebracht. Hier hebben we ook wat van gezegd en het gerecht is weer ingenomen.

Van de 5 gangen hebben wij er slechts 3 genuttigd en er is niet een keer gevraagd om extra drinken en of alles naar wens was.
    Wel werd er gevraagd of wij nog wat ijs na zouden willen nuttigen, Mijn moeder vroeg of ze ipv ijs een kopje thee mocht. Ja dat mocht wel, maar niet ipv ijs… dus wel gewoon betalen.
    Nou laat maar zitten dan gastheer, we zijn gegaan.

Klantonvriendelijk, sfeerloos, en niet een gastvrije omgeving ervaren. Dat is samengevat mijn ervaring bij Sushimall deze dag.