1. Afgelopen weekend via vakantieveilingen bij Alexandros terecht gekomen. Wij zijn hier regelmatig geweest en dachten dan ook te weten wat we konden verwachten. Helaas was het niet meer zoals het voorheen was. Ik lees op deze site nu ook dat er inderdaad ander personeel rond loopt (dwaalt). Eten vond ik erg goed maar helaas verliep alles zo chaotisch dat de kwaliteit van het eten de sfeer niet meer goed kon maken. Wij kwamen om 5 uur aan en kregen 3 kwartier later de eerste tapas. Blijkbaar wordt er om 7 uur weer nieuwe klanten op de tafeltjes ingepland maar om 7 uur waren wij nog niet klaar met eten en meerdere tafeltjes met ons ook niet wat tot gevolg had dat elk tafeltje bezet was en er ook nog 30 man bij de ingang, bar en kassa stonden en ook hun beklag deden. Dat maakte de sfeer er niet leuker op. Organisatorisch zeer slecht dus. Zodoende werd het humeur van zowel klant als bediening minder. Bediening vond ik ook veruit minder vriendelijk dan voorheen. Oplossing is vrij simpel; niet meer de hele toko volplannen en geen 2 uur tijd per tafel rekenen als je er 3 kwartier over doet om de eerste gang op tafel te krijgen. Over een jaar nog maar eens proberen.

5,7