1. Gisteren bij dit restaurant gegeten ivm verjaardag van mijn partner. Het was een zeer slechte ervaring. De afgelopen jaren zijn we er vaker geweest, maar gisteren was een aanfluiting.
    We konden niet eerst de menukaart zien. We moesten eerst een drankje bestellen, want dat was het beleid volgens de bediening! Pas na het drankje kregen we de kaart, waar weldegelijk een drankkaart op stond. We hadden liever het Griekse biertje gehad ipv de glas wijn die we nu maar besteld hebben. Toen we vroegen om een glas kraanwater, werd gezegd dat het water niet goed was en we beter een flesje spa blauw konden bestellen. Toen we daar van afzagen, kregen we uiteindelijk wel een glas kraanwater, van goede kwaliteit. De gratis Ouzo kwam onze kant niet op.
    Er werd gevraagd of we nog brood wilden bestellen, omdat het eten lang zou duren, want het was druk. Er waren op dat moment 5 tafels bezet en 8 tafels leeg! Bij ieder ander restaurant dat wij kennen, krijg je brood geserveerd indien er lang gewacht moet worden. En ja, we moesten inderdaad lang wachten, voordat we het eten kregen. Dat belooft weinig goeds indien alle tafels bezet zijn.
    Er staat 1 vegetarisch gerecht op het menu, mix vegetarisch. Toch kreeg ik het verkeerde gerecht, een vegetarische Mousaka. Na klacht, kreeg ik wel een bord met meer vegagerechten (waarbij er in 1 gerecht vlees zat).
    Aangezien we de bestelde gerechten vaker nemen, weten we hoe het voorheen smaakte en opgemaakt werd. Voor ons beide miste er balans in het hoofdgerecht en waren de bijgerechten zeer minimaal.
    Verder was het er koud. Gezien alle ellende hebben we afgezien van een toetje en zijn we snel weg gegaan en thuis bij de kachel nog een lekker drankje genomen.

2,2

1. wij hebben u een paar keer aangegeven of het goed was en u zei het was goed en het is wel erg om nu op internet zo over het personeel wat nieuw is ook nog zo slecht te praten was er toevallig zelf bij beetje vreemd toch en het is in de zaak 22 graden en had het aangegeven dat u man jarig was hadden we het wat gezellig gemaakt want u was niet gezellig mvg alexandros

2. Dat is ook precies onze ervaring: rumoer, chaos, fouten in de bediening, reserveringen die gewoon niet aangehouden worden, nauwelijks ruimte rond de tafels, verkeerde gerechten die uitgeserveerd worden, mensen die te lang op hun eten moeten wachten: gewoon ERG SLECHT!
    En wat een zure-pruim-reactie! Het geeft goed weer hoe het met de klantvriendelijkheid is gesteld: beneden alle niveau.