1. Zeer onaangename ervaring, gereserveerd voor b&b, maar bij aankomst bleek deze reeds bezet. Werd afgedaan met enkel een sorry en een lijstje telefoonnummers van andere b&b's. Na de eerste etappe van het Pieterpad kwamen wij vermoeid aan om 18.30Uur in het donker en de kou. De reactie van het personeel was zonder enige inleving en compassie. Wij waren verbijsterd en zeer teleurgesteld. Een flinke kater!

1. Mevrouw Glasbergen moet zich schamen.
    Van het incident ben ik, op de achtergrond, getuige geweest.
    Dat er sprake was van een dubbele boeking is waar. 'Het personeel' heeft naast nederig excuses en gastvrijheid ook aangeboden een alternatief b&b in Garnwerd te regelen voor het paar met zelfs een financiële tegemoetkoming, maar mevrouw Glasbergen is niet van het luisterende soort, heeft lijst met alternatieven uit handen van het oprecht aangedane 'personeel' gegrist en is buiten in de kou zelf zaken gaan regelen.
    Vanzelfsprekend is de aanleiding van de situatie niet leuk, maar als deze mevrouw geluisterd had, open had gestaan voor hetgeen werd aangeboden, en haar man, op uitnodiging van 'het personeel' uit de kou naar binnen had gehaald was deze uiterst negatieve recensie gewis en zeker niet nodig geweest.