1. Mijn vriend belt naar Exotica Haarlem om eten te bestellen, hij krijgt te horen dat het hier niet kan maar dat ie naar 023-*******(een niet bestaand nummer) moet bellen. Het nummer uiteindelijk nog een keer opgezocht, niet gevonden. Uiteindelijk nog 1 keer gebeld om te vragen of mvr het nummer kon herhalen en hij wordt vervolgens afgeblaft en zomaar opgehangen.
    Ik bel terug en krijg een erg bijdehand persoon aan de lijn. Ik vraag hem in eerste instantie beleefd waarom mijn vriend wordt opgehangen en het nummer niet wordt gegeven, is in mijn ogen service. Ik krijg een bijdehand antwoord dat ze geen telefoonboek zijn en dat wij ze wel zo behandelen, vervolgens vraag ik naar de leidinggevende en word ik volledig genegeerd aan de telefoon. De medewerker heeft mij uiteindelijk opgehangen dus belde ik opnieuw terug, deze keer om een klacht in te dienen bij de eigenaar.
    De eigenaresse behandeld mij vervolgens als een hoop stront, weigert ook het telefoonnummer te geven en zegt zelf dat ze blij zou zijn als wij geen eten meer bij hun zouden halen.

Absoluut GEEN service dit! Ook geen manier van omgang met klanten, dit is de omzet, en klanten worden zo afgewimpelt.
    SLECHTE ZAAK!