1. Erg slecht. We hadden een kortingsbon en hadden gereserveerd. Toch moesten we 10 minuten bij de deur wachten tot de baas een stel dat aan een 4 persoon tafel zat min of meer zat had weggestuurd. Het duurde 15 minuten voor de koffie verkeerd op tafel stond, het duurste voorgerecht (gebakken gamba in olie met knoflook) werden 4 gekookte garnalen in een soort derrie van meel en water (!), de soufle met kaas bevatte geen kaas. Omdat we niet wisten dat het eerste drankje (ouzo) gratis was en we ouzo bestelden, werd ons dat niet verteld maar kregen we een idioot groot glas met ouzo. Het was steeds ontzettend lang wachten op het eten. Ook maakte de baas constant erg flauwe grappen tegenover mijn dochter. Kortom: ga hier niet naar toe.

2,7

1. beste m dat was niet de baas en de soufflé met feta kaas is en geen Goudse kaas de gambas gebakken worden in olijfolie dus weet in godsnaam niet waar u geweest ben en als het druk moet je overal langer wachten als je een vers product serveert anders kunt u beter gaan wokken of snackbar