1. Manon Snijders

Gisteren hier gegeten met 11 personen. We aten steeds na elkaar. De gerechten werden niet te gelijk geserveerd. We moesten de gerechten steeds doorgeven terwijl er ook plek was aan de andere kant van de tafel om te serveren. Ook het ophalen van de borden gebeurt aan 1 kant. Terwijl sommigen aan het eten zijn gaan er allemaal borden over tafel. Onvriendelijk personeel. Als je wat vraagt krijg je geen net antwoord terug. 1 Ronde had 1 tafel geen gerechten ontvangen. In plaats dit uit te zoeken, zegt ze erg onvriendelijk dat het goed komt. Als we de gemiste gerechten na 20 minuten nogmaals bestellen, is ze nog steeds overtuigd dat de gerechten komen. Het was maar goed dat we dit hadden gedaan want het kwam niet.

5,1

1. Beste mevrouw Snijders,

Hartelijk dank voor uw recensie en wat vervelend om te horen dat het niet geheel naar wens is geweest. Dat de gerechten niet tegelijk worden geserveerd klopt, bij het uitleggen van het concept hoort dit ook aangegeven te worden. Koude gerechten zijn meestal iets sneller, warme gerechten duren iets langer. Wel is het mogelijk om bij grotere gezelschappen een arrangement samen te stellen. Dit houdt in dat u van tevoren verschillende tapas uitkiest die vervolgens in een aantal rondes worden geserveerd voor de gehele tafel. In dit geval heeft iedereen dus wel tegelijk te eten. Dat u ons personeel als onvriendelijk heeft ervaren vinden we erg vervelend en hiervoor bieden we dan ook graag onze excuses aan. We hopen van harte dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven en danken u voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
    Team La Cubanita Zwolle