1. Gisteren voor de 3e keer gegeten bij Umami. Daar waar de service net zo goed was als altijd, viel het eten zelf wat tegen. Ondanks dat we telkens snel waren met bestellen konden we nog niet eens 4 rondes halen in 2.5 uur. Vorige keren, toen het ook 2x zo druk was, konden we in 2.5 uur 5 rondes én een koffie met likeur bestellen. Nu duurde het allemaal echt te lang waardoor we in de knoop kwamen met andere plannen in de avond. Dieptepunt was 40 minuten wachten op 3 stukjes sushi met tonijn. Ook waren meerdere gerechte te koud. Uiteraard aangegeven en er werd natuurlijk aangeboden of we het gerecht opnieuw wilden, maar als je dan weer een halfuur moet wachten sla je dat snel af...

Jammer Umami, dit waren we niet van jullie gewend. We komen zeker nog een keer terug vanwege de sfeer en service, maar het eten moet de volgende keer écht beter.