1. Tot tweemaal toe slecht behandeld door personeel... eerste keer met gezelschap (opa,oma, man, drie zonen en ik)aan ronde tafel gezet bij uitgang... vervolgens kwam vrij snel naast ons nog een gezelschap zitten... omdat tussen de tafeltjes weinig ruimte zit en het gezelschap naast ons daarover mopperde tegen het personeel werd aangegeven dat wij ook wel erg breed uit zaten... ben zelf maatje 36 en had niet veel ruimte over... dit gaf een naar gevoel maar goed het eten wat volgde maakte veel goed...nu wilde ik vandaag wederom met een groot gezelschap een hapje eten maar dat is helaas niet gelukt...tenminste niet bij deze chinees... ik gaf aan dat ik niet weer bij de uitgang wilde zitten ivm met krapte en werd toen deur gewezen omdat dit de enige mogelijk zou zijn... het was erg vroeg en de zaak was bijna leeg... verbouwereerd hebben wij het restaurant verlaten... blijkbaar mag je je voorkeur niet aangeven... het personeel was de eerste keer erg klantonvriendelijkheid en de tweede keer... ZEKER GEEN AANRADER...

Als toevoeging op het verhaal...het personeel gaf aan bij het tafeltje naast ons dat wij breed uit zaten! Had er natuurlijk een foto van moeten nemen.... toen niets van gezegd en nu dus wel aangegeven en dan kan je het restaurant verlaten... volledig in shock dat een bedrijf dit zomaar doet... er was echt niets aan de hand.... klantvriendelijkheid ten top!!!!