1. Wat begon als een hele gezellige avond met vrienden veranderde in een handsomdraai in een vervelende ervaring. Hoe de kok en blijkbaar eigenaar met zijn personeel en klanten omgaat is echt niet normaal.. een open keuken is mooi en aantrekkelijk voor klanten.. helaas als de kok onbeschoft is houd heel dit idee op.. om diegene die de afwas doet zo te behandelen.. doeken naar te gooien en vervolgens te zeggen als hij iets komt vragen 'hou je kop jongen ik sla de tanden uit je smoel' jezus wat moeten wij als klanten hiervan zeggen.. al met al lekker gegeten maar wat een rotervaring.. iemand die zo met zijn personeel omgaat.. zeker als wij dan als klanten positieve feedback geven om er in ieder geval voor te zorgen dat klanten dit niet horen en dan vervolgens heel arrogant te horen krijgen dat het zo gaat in de horeca en ik totaal geen gelijk heb en hij, de eigenaar het er niet mee eens was en vervolgens mij negeerd en op zijn telefoon verder gaat.. sorry iemand die zo zijn zaak runt is het mij niet waard.. mvg A. Broers