1. De sfeer en de ambiance is er prima, het eten oke, maar daarmee is het meeste wel gezegd.

Bij binnenkomst hebben we bijna een halfuur op onze eerste drankjes moeten wachten, de rest van de avond moesten we ook steeds vrij lang op onze drankjes wachten.
    Op ons hoofdgerecht hebben we twee uur moeten wachten, echt veel te lang!
    De porties lamskoteletjes waren nogal karig en het biefstuk was niet goed gaar, maar omdat ik niet nóg langer wilde wachten heb ik daar maar niets van gezegd. Het bijbestelde bijgerecht werd geserveerd nadat we ons hoofdgerecht al op hadden en ook op het dessert (wat overigens wel goed smaakte) hebben we bijna drie kwartier moeten wachten.

Dat het erg druk was vind ik eigenlijk niet zo relevant, daar hoor je als restaurant op voorbereid te zijn, als je dat niet aankunt moet je gewoon niet zoveel gasten toelaten, simpel.

Al met al wel een gezellige avond gehad, maar dat kwam door ons gezelschap.
    Wij komen hier (voorlopig) niet weer terug. Erg jammer want de vorige keer dat ik hier was, was de service wél prima.