1. R&C 631 punten

Erg matig.
    19.10. 2017 Gegeten.
    Gehorig, maar wel leuke uitstraling bij binnen komst.

Iets besteld en kregen al vrij gauw een bordje met sla. 1 Olijfje (wel lekker), 1 schijfje tomaat en een of andere coctail saus eroverheen. (Altijd zonde). Geproefd (mes puntje) en maar gelijk van af gebleven. Bordje bleek later wel van pas te komen.

Toen het hoofdgerecht.
    Kleine teleurstelling, maar hopelijk maakt het kwa smaak beter. Helaas niet.
    De souvlaki, met tijm en zout. Was gebonden met een beetje gehakt. Althans daar ga ik maar even van uit. Mocht je na veel drinken kunnen verder proeven, zonder overheersend tijmsmaak. Dan heb je geluk.

De gyros was ok, zeker niet meer (wel karige porties). Tzaziki was ook matig (ook weinig) en miste smaak (olijfje, komkommer, peper, olijfolie). Een sate prikker met droog taai vlees, ook niet echt super.

Nu komt het bordje van pas. Je mikt er schijnbaar alles op, wat niet lekker is. (Bleek onder de sla, koolsla te zitten verstopt, maarja alles was doordrenkt met roze smeurie. Niet echt Grieks. Of ja, echt niet.)

Bediening vroeg nog, of alles naar wens was. Nee, was ons antwoord. Veel te sterke tijmsmaak (houden van Mediteraanse kruiden hoor). Geen reactie, kwam ook niet meer terug.

Na een paar minuten te hebben gewacht, zelf maar opgestaan en naar de bar gelopen, om te kunnen betalen. (Normaal nemen we nagerecht en koffie).
    Of alles naar wens was? Nee, antwoorde ik. Wederom niets, geen reactie (was een andere medewerker). Bleef voor zich uit staren en gebaarde dat ik kon pinnen. (Ik was weer verbaasd en wilde weg)

Kortom, nare ervaring. Jammer, want ik las zo veel goede recensies over deze zaak.
    Maar gelukkig zijn er nog veel betere zaken. Wensten eens iets anders te proberen…