Op dit adres zit nu: MarktCafé

1. 8 Oktober rond half zzes met zn 5 een hapje doen op de markt.
    T is erg rustig, dus daarom de sfeer iets minder, muziek die beviel ons wel!
    Binnen, buiten overal moest de bediening zijn, dus af en toe even zwaaien.
    Eten/drinken/prijs/kwaliteit, gewoon een goeie hap voor die prijs, alleen: de dame blanche. Zou toch lekkerder zijn geweest als deze niet "pre-fab" was en de choc saus er warm bij…

Vorige recensies van DutchZlnd

• Besloot ik mijn recensie over een andere Amadore eetgelegenheid niet al te positief, de ervaring vandaag heeft een boel goed gemaakt. De eerste zaterdag van de mei-vakantie een hapje (avond)eten op de markt, het Marktcafe is een relatieve nieuwe tak aan de Amadoreboom.

Ontvangst hartelijk, naar de keuken kijken? Liever niet? Ok dan van harte welkom aan het raam. Een viertafeltje laten bezetten door een tweetje, geen probleem.

Redelijke eenvoudige kaart, mediterraan... pizza, scampi, maar ook burgers als hoofdgerecht. Voorgerecht overgeslagen, gelukkig maar, want de mixed-grill (lammetje vervangen door een extra kippetje, geen probleem) en de kipsaté xxl waren zeer ruime porties. Jammer bij de mixed grill is dat als je aan je laatste stukjes vlees begint, het vlees koud is. De saté-kippedijen hadden wel aan 3 stokjes gemogen ipv de wat grote stukken aan twee stokken. Dan voel ik me ook wat veiliger qua gaarheid. Garnituur bij beide gerechten eenvoudig maar ook hier weer ruim voldoende. Frietjes van de betere leverancier, lang en goed gefrituurd.

Dessert ook maar niet deze keer, misschien de volgende keer maar dan ga ik wel voor een senioren portie.... als dat kan.

Een Irishcoffee en snel naar huis om op de bank uit te buiken.

Simpel, snel en vriendelijk, dat hebben we ervaren vanavond!!