1. De bediening is matig. Bestek vergeten (dat is hier vaker) Bij de wijn het glas water vergeten.
    Wat vergeten was werd ook niet meer gebracht en spaghetti eten zonder lepel is best lastig.
    De antipasti was goed maar nogal gewoon. Geen verrassende hapjes. Het hoofdgerecht was goed maar vrij lauw.Vrij lang moeten wachten op het hoofdgerecht en het werd niet netjes uitgeserveerd.

De aanbouw is geen aanrader. De aankleding en sfeer ontbreekt hier volledig. Aan twee kanten stonden rijen tafels voor twee grotere groepen. Heel ongezellig. Er heerste een oorverdovend lawaai. Het aantal gemeten decibels was 99. Veel te hoog dus. Het dessert hebben we overgeslagen vanwege de herrie.We verstonden elkaar niet meer en om gehoorschade te voorkomen (serieus) zijn we vertrokken. We waren blij naar buiten te kunnen.

5,9