in Nieuwegein

Mythologisch genieten bij Minos!

1. TEGENVALLER. Zaterdag avond, het was er redelijk druk maar voor ons was er nog 'n plaatsje. Het is ons echt tegengevallen omdat we bijvoorbeeld een mix-grill schotel hadden besteld zonder dat we ook maar het idee hadden dat daar GEEN groente bij zit. Zelfs niet 1 plakje komkommer of zo terwijl ik gewend ben op zijn minst een schaaltje salade erbij te krijgen. Een unieke ervaring moet ik zeggen. Navraag bij de ober leverde het volgende antwoord op 'vroeger gaven we er rauwkost bij maar dat liet iedereen staan zodat we het weg moesten gooien'. De wereld op zijn kop zou je zeggen, de rauwkost is niet te vreten en dan stoppen we er maar mee zonder op het idee te komen op iets aan die groente / salade te gaan doen. De grill schotel zag er dus niet aantrekkelijk uit en wij hebben het gemis aan groente als niet prettig ervaren. Eerst wilde we groente bijbestellen net zoals een extra drankje, maar de bediening had het erg druk en geen oog voor ons, je moest dus zelf naar de bar lopen om gezien te worden. Een van de serveersters was ook snipverkouden, lekker hygiënisch over je drankje hoesten en aan je eten zitten, niet echt fris en je verwacht van de eigenaar dat hij niet iemand die snip verkouden is laat werken met voedsel! De smaak van het vlees was ook erg eenzijdig, verschillende soorten vlees (redelijk mals) maar wel met gelijke smaak, valt ook tegen. De zaak is leuk opgezet maar erg rumoerig, slechte akoestiek waardoor je je stem moet verheffen om met je partner te kunnen praten. Kortom, prijs kwaliteit verhouding is ver onder de maat en ik ga er niet meer naar toe, vandaar ik mijn betoog begon met TEGENVALLER! Ik hoop dat ze iets doen met mijn ervaring.

Vorige recensies van Ron Donkers

• Ik ben er de afgelopen week nogmaals geweest, weliswaar op uitnodiging van een collega. Best lekker gegeten maar al bij al best wel prijzig in vergelijk met andere griekse restaurantjes. Niet bijzonder, lekker maar daar blijft het dan ook bij. En parkeren is hier nagenoeg niet te doen

5,7
  • Zo onderweg kom je bijna altijd langs Utrecht, en dus ook Nieuwegein. Inmiddels hebben we een paar keer gegeten bij Minospalles, wat op zich geen verkeerde ervaring was. Wel duur als je de prijsstelling met vergelijkbare Griekse restaurants vergelijkt. En parkeren aldaar is een gedoe.

Kortom, voldoende tot goed eten, prijs kwaliteit verhouding is scheef, inrichting en sfeer is leuk. Maar of ik er voor zou omrijden?

5,3