in Emmen

In één avond de wereld rond!

1. Ik vind het een heel slecht restaurant; het personeel is lui en brengen jou (met moeite) naar jouw plek en kijken chagrijnig; er was maar 1 jonge jongen die heel aardig was en netjes alles schoonmaakte. Het eten is zo/zo, kan beter en lekkerder en gevarieerder. Groenten lagen in gewone pannetjes en zag er net zo uit als bij iedereen thuis; de internationale gerechten waren niet echt warm, dit hoort niet in een restaurant. En waar ik mij het allermeeste aan ergerde, waren al die handgeschreven bordjes bij de soep en andere gerechten; het moet toch geen moeite kosten om dit te printen; wat onprofessioneel !! Al met al vind ik het veel te veel geld voor zo'n gaarkeuken; jammer, kan allemaal veel beter en ik hoop n.a.v. mijn review dat hier iets aan gedaan wordt. Zo niet, dan kom ik hier nooit meer !!

2,6