1. We hebben hier meerdere goede ervaringen, Omdat de laatste duidelijk minder was (men kon de drukte niet aan/te weinig personeel) een poosje niet geweest. Afgelopen zaterdag gaf ons reden niet meer terug te komen. Ontvangst prima, eten op zich smakelijk, al hoewel de zalm overgaar was. Niet iedereen kreeg wat besteld was en omdat twee personen alleen rijst wilden, werden de frites niet vervangen door wat extra rijst extra. Het was niet meer dan een flinke eetlepel rijst.

Bij afruimen van voorgerecht bestelden we nog wat drankjes (w.o. wijn, 19.10 u). Na eenmaal de bediening (19.30 u.) en eenmaal de eigenaar (19.40 u) erop aangesproken te hebben (antwoord "komt goed), werden de drankjes gebracht (19.50 u) nadat we het hoofdgerecht genuttigd hadden. Onze lol was er helemaal af. Hierdoor geen trek meer in nagerecht. Tijdens het eten je in moeten houden, omdat drankjes er niet zijn, is niet plezierig. Met de opmerking van de eigenaar "volgende keer beter", zijn we vertrokken. Die volgende keer zal niet meer komen.