1. Er was geen ijs voor in mijn drankje. Er waren veel fruitvliegjes. Volgens menukaart pita brood bij ons gerecht, volgens bediening niet. Toen hij de menukaart bekeek en zijn fout inzag, kwam er stokbrood op tafel. Dit hoort niet. Het eten was niet erg warm, behalve de patat. Blijkbaar stond de rest van het eten al te wachten tot de patat uit de frituur kwam. De hoeveelheid eten was voldoende. Het welkomstdrankjes is erg attent.

1. Wat jammer om te horen van jullie ervaring! Wij proberen altijd om onze gasten een geweldige avond te geven, mocht er iets mis zijn of iets niet kloppen kunt u dit altijd aangeven zodat wij daarvoor de juiste oplossing kunnen geven. Als het eten koud was hadden wij u uiteraard een nieuw bord aangeboden. Wij hopen dat u nog een keer bij ons komt eten zodat wij kunnen laten zien hoe het normaal gesproken bij ons gaat. Mvg aramos