1. Zeer slechte service, na bijna 2 uur wachten voor ons eten te leveren, hebben ze nog steeds onze bestelling fout en de kwaliteit en presentatie van de pizza was erg slecht. We hebben gebeld om te klagen en om hun eten terug te nemen, hebben ze erop aangedrongen om ons de juiste bestelling opnieuw te sturen, maar we zijn het erover eens dat dit ook heel lang duurde. We besloten dat we het niet meer wilden, we keerden hun oorspronkelijke bestelling terug naar door zelf naar de winkel te rijden en een terugbetaling te eisen. De man in de winkel was erg onbeleefd, belde me vieze namen en vertelde me dat hij mijn adres op hun zwarte lijst plaatste. Slechte klantenservice en ik zal nooit meer met hen bestellen!

1. Beste 'klant', wij werken bijna 24/7 in onze zaak en doen altijd ons best. Soms gaat het door overmacht weleens wat fout, maar daar heeft u geen verstand van aangezien u al uw tijd besteedt aan het zwart maken van ons bedrijf. Wij hebben genoeg tevreden klanten en die weten ook dat wij altijd er alles aan doen om de klanten tevreden te houden. Maar als een klant hier naar toe komt en provocerend gedrag vertoont waarbij er niet 1 vorm van respect en degelijkheid is, zijn wij ook niet de beroerste om ons te verlagen naar uw niveau. En dat ons gedrag u niet bevalt is wederzijds en daarom willen wij u niet meer terug als klant.

Met vriendelijke groet,
    Portofino