1. Anneke Breeuwsma

Beschuitje.nl is een onbetrouwbaar bedrijf wat z'n afspraken niet na komt. Ter ere van het 45 jarig huwelijk van mijn ouders verbleven wij op Kustpark Texel en leek het ons leuk toe om hen te verrassen met een uitgebreid ontbijt. Via interner besteld (eerst gekeken of er wel daadwerkelijk op Texel bezorgd werd). Als we de website van Beschuitje.nl moeten geloven werken ze op Texel samen met het gerenomeerde cateringbedrijf Texel Catering & Banket Service hetgeen (bij navraag) nIET zo is (tot grote frustratie van de eigenaar van het cateringbedrijf). Enfin, het ontbijt zou tussen 9.00 Uur en 10.00 Uur worden geleverd. Alles wat er kwam, geen ontbijt. Om 10.15 Uur gebeld met de klantenservice gebeld (een 0900 nummer wat flink aantikt qua kosten) om te vragen waar het ontbijt bleef en aangegeven dat we ook al rechtstreeks contact met het cateringbedrijf hadden gezocht (deze wisten van niks). Het bleek dat men 'de order' aan een ander bedrijf had uitbesteed in plaats van aan het eerder genoemde cateringbedrijf te geven en dan men door de drukte 'iets' verlaat was. Hoe groot is de moeite om dan even een app, sms of mailtje te sturen waarin staat dat men het ontbijt wat later komt bezorgen? We zijn nu bijna een uur verder en om een lang verhaal kort te maken: ik vrees met grote vreze dat ik naar mijn geld en mijn ouders naar hun ontbijt kunnen fluiten.