1. Normaal was het goed. Vandaag echter ver beneden peil. Daarom kom ik ook niet meer naar Luna.

Het duurde een uur tussen voorgerecht (op) en het hoofdgerecht. Daarbij moesten we met 4 personen gesplist eten, aangezien bij de mixed grill de spare-rib opwarmen, wij dan wel een satéstokje als vervanging accepteerden, maar ipv mixed grill een sate-schotel kregen. Na er wat van gezegd te hebben, heeft het weer 20 minuten geduurd voordat we pas de mixed-grill kregen.

Daarna nog een toetje voor 3 van de 4 personen zoals besteld.

De rekening: 3 van de 4 personen hadden een 3-gangen menu. 1 Alleen de mixed-grill. Bij het voorgerecht toch 2× de tapasschotel voor 2 personen gepakt. Echter werd ons niet verteld dat dit voor degene die geen 3-gangenmenu had, 8,50euro (zoiets) kostte. Wat vrij prijzig wad voor hetgeen we kregen. Ondanks de vele fouten, en het lange wachten, kregen we niets van de prijs afgedaan.

Ik vond dit zeer belachelijk, gezien het fijn wij hier 135 euro met 4 personen achterlieten.