1. Iedereen is vol lof over deze tent, dus maar een keer geprobeerd. Wat als eerste opvalt is dat het bloedheet is in de zaak, echt niet normaal. We hadden een tafel voor 4, maar dit is wel heel erg krap, toen de bediening de warmhoudplaat kwam brengen had hij geen idee waar hij hem kwijt moest, tja jullie maken het zo krap.

We werden snel geholpen want het was nog erg rustig. Het eten werd snel gebracht. Vanaf dit moment is de bediening niet één keer langs geweest, slecht.
    De salade bij de gerechten moet je zelf halen vanuit een saladebar, deze was erg mager gevuld, bietjes (Grieks?), Komkommer, tomaat en selderij, géén sla dus en ik vind dat bij salade bij een Griek minimaal feta moet, maar helaas.

De Griekse schotel voor 2 personen was qua hoeveelheid wat je bij een gemiddelde griek voor 1 persoon krijgt, maar wel lekker.

Mijn vriendin had ossenhaas uit een pannetje, maar ik twijfel of dit echt ossenhaas was, denk eerder gewoon biefstuk gezien de afmeting.

Wie drinken wilde bijbestellen moest zelf de bediening gaan zoeken, daarom en door de hitte in de zaak zijn we maar zonder dessert vertrokken.

6,1