1. Zeer negatieve ervaring.
    Agressieve eigenaar. Draait door als 'ie iemand een mobiele telefoon op tafel ziet leggen. Klanten die "betrapt" worden met een mobiele telefoon (al maken ze er slechts een foto mee) sommeert hij de zaak te verlaten. Is mij met mijn gezin ook gebeurd toen mijn 6-jarige dochter door wat foto's zat te scrollen op een smartphone. De daardoor niet betaalde consumpties zijn zijn strop. Prima.
    Hij heeft in zijn zaak nog meer gedragsregels.
    Waag het ook niet om te vragen of ie soms bitterballen kan serveren. Een parasol iets verplaatsen? Hij gaat uit zijn dak. Mensen die in zon zitten en even de ogen sluiten worden "wakker" geschud of met een waterpistool natgespoten…
    Vorig jaar was ik getuige van een vechtpartij met een klant na een geschil over de rekening.
    De betreffende klant liep een bloedneus op. De politie moest eraan te pas komen om de zaak te sussen.
    De eigenaar is totaal ongeschikt voor zijn vak. Zandzeebar heeft een Oosterse sfeer met boeddhabeelden, maar de eigenaar is in zijn houding verre van boeddhistisch.
    Hij is geen gastheer, maar een buitengewoon onaangenaam persoon. Onbegrijpelijk dat zo iemand in de horeca zit. Een aanfluiting, een smet op Terschelling.