Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. De hoge verwachtingen welke wij hadden van een sterren restaurant zijn zeker niet uitgekomen. VERGANE GLORIE! In alle opzichten. Geboekt via social deal voor 2 personen. Verwacht in een sterren restaurant een mooi tafeltje. Het leek wel een kantine in een bejaardenhuis. Bij elkaar verzameld meubilair in een vieze saaie uitgeleefde serre. Al snel bleek dat alle social deal gasten in deze serre werden geplaatst. Verder waren en kwamen er geen gasten. Het restaurant bleef leeg. Het eten was te vlak van smaak. Geen hoogstaande kookkunst. Personeel was vriendelijk maar missen voor een sterren restaurant de fijne kneepjes. Hier verwacht je een collectief team dat op alle fronten er voor de gast een feest van maakt. Helaas, dit was het niet.
    Restaurant is zeer gedateerd. Zijn benieuwd hoelang men dit sterren restaurant nog draaiende houdt met alleen maar social deal gasten. Verder is uiteraard de prijs in zijn geheel niet in balans met eten, ambiance en service. VEEL TE DUUR.
    Voor ons niet en nooit meer. Jammer!