1. Via Social Deal gegeten. Ik zie een hardwerkende familie? die zijn best doet, maar het rammelt nog wel. Wij hebben er 30 minuten gezeten voor we een kaart kregen of wat te drinken konden bestellen. Het restaurant zat toen vol. Iedereen is even vriendelijk. Vervolgens werden binnen 30 minuten, soep, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht geserveerd. De soep was lekker, het voorgerecht matig, er werd geen brood bij geserveerd terwijl er ook hummus bij was. Een en ander was vrij vet door extra toegevoegde olie. De keuze uit de hoofdgerechten was niet zoals beloofd bij de SD actie. Je kon maar uit een paar gerechten kiezen. Voor mij 6 stukjes kip in een dunne wrap met rijst, (geen hoogstandje) voor mijn partner een kebab en een ander soort wrap met frites. Die was nog wel lekker. Daarna thee met een soort baklava; ook lekker maar bij de social deal hoorde vrije keus uit de nagerechten. Dat hebben we niet gehad. Om 20.15 uur zaten we er nog alleen, we zijn om 20.30 uur maar weggegaan. Het eten is wel extreem goedkoop, vandaar het de 7 voor prijs kwaliteit, maar ik denk dat er nog wat meer routine moet komen en de kwaliteit van het eten omhoog moet. Ik gun ze het voordeel van de twijfel. Vraag me af of er wel een echte kok aanwezig is of goed bedoelende amateurs.

5,5