1. Mijn vriendin en ik wilde middagje terras zitten. Duurde lang voordat er iemand kwam om bestelling op te nemen. We hebben cappuccino besteld. En kregen water met melk smaak… gemeld bij bediening… kregen 1 andere om te proberen… met de woorden dat ze de beste cappuccino machine hadden van de omgeving. Maar was hetzelfde. We hebben € 4.40 Betaald en zijn gegaan.
    Geen aanrader bediening was grof… alleen het meisje wat er werkte was vriendelijk…

1. Beste h&m, sinds 1 juli 2020 ben ik, Marcel van Mierlo, de nieuwe eigenaar van Herberg 't Loon in Waalre. We hebben veel aangepast in het pand en één onderdeel daarvan is de aanschaf van een Fiorenzato volautomatische koffiemachine, met de allerlekkerste koffie en cappuccino. Mocht je weer in de buurt zijn, vertel mij dan wat h&m (die van jullie recensie) betekent, dan kan ik jullie beide een cappuccino aanbieden zoals wij hem maken. Tien tegen één dat jullie daarna weer tevreden verder gaan! Tot snel!