1. We dachten even makkelijk en snel een hapje te eten en kwamen rond 19.45U aan met best wel trek.
    Ruig heeft een kleine kaart, op zich niets mis mee) maar dan wel slordig als er dan ook nog eens 1 gerecht 'uitverkocht' is, in dit geval de entrecote.
    Na het drankje en eten besteld te hebben duurde het best lang (té lang!) voor we het broodje met tapenade kregen.

De ruig plank als voorgerechtje was lekker!
    Als hoofdgerecht had ik pittige spareribs en mijn vrouw de visburger (allebei daghap).
    Helaas werden de spareribs (wel ruim voldoende!) in zoete marinade geserveerd en was de visburgen weinig smaakvol en flauw.
    Bediening was echt wel prima en vriendelijk, maar de tijd tussen de gangen vonden wij te lang.

Prijs/kwaliteit was ver uit balans naar onze mening.

3,6

1. Beste Hans, bedankt voor uw reactie. Jammer om te horen dat u bezoek niet in goede smaak is gevallen. Onze excuses voor het serveren van de zoete spareribs ipv de pittige spareribs. Helaas was de wachttijd voor u te lang, we zullen hier op letten maar soms met de drukte is dat met onze kleine keuken niet te voorkomen. Wel proberen we dat altijd bij onze gasten aan te geven. De visburger was net nieuw als daghap en hebben wij onlangs al weer verbeterd qua smaak. We hopen dat we jullie nog eens mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Marlies Graveland-Koenders (eigenaar)