1. Hebben hier dinsdag 1 aug met 2 pers. Gegeten.
    Duurde erg lang voordat onze drankjes kwamen, die we direct besteld hadden.
    Hapjes brengen ging prima, alleen op onze laatste bestelling hadden we bijna een half uur gewacht, dus zijn we maar af gaan rekenen! We zaten in de binnentuin, waar een steile trap naar beneden zit, ik denk naar het toilet? Daar vlakvoor stond een tafeltje, die mevrouw kon geen 5 cm naar achter met haar stoel, want dan zou ze zo de trap af zijn gestuiterd! Toen het drukker werd, werd er nog zo n tafeltje naast geplaatst, die stond nog dichter bij de trap! Wij hebben zelf onze tafel stuk opgeschoven, zodat die mensen hun tafel iets meer van de trap af konden zetten! Ik vond het echt levensgevaarlijk om stoelen half om een bovenste tree van een trap te plaatsen! Dit kan echt niet! Om positief af te sluiten, de hapjes vonden wij heerlijk, maar probeer de drankjes wat vlotter te laten lopen(daar moeten jullie het toch van hebben lijkt mij) en creeer geen gevaarlijke zitplaatsen🙊