1. Fam akkerman

6 uur arriveren. Half 7 voorgerecht gekregen. 8 uur pas het hoofdgerecht, en dat was ronduit smerig! Spareribs zo taai dat je ermee kunt flossen en lasage met zalm die zover doorgekookt is dat de uit snot is en de lasagnebladen oplossen in t vocht van de uit. Om het nog maar niet over de bedorven geur te hebben. Persoon was alleraardigst, bracht 4 stukjes stokbrood tijdens het lange wachten. De lasagne werd van de rekening gehaald. Bediening vond het overduidelijk zelf ook te ranzig om aan te zien en met moeite kreeg ze het voor elkaar om ons te melden vanuit de keuken dat het er altijd zo uitzag en goed was aldus kok.
    We kregen nog gratis koffieaangeboden, maar het was inmiddels 2.5 uur verder met kleine kids, dus maar bedankt.
    Opzich een heel leuk restaurant om eens heen te gaan, maar dan moeten ze echt wat aan het eten doen. Gordon ramsey zou zijn lol opkunnen hier..

2,2