1. Dinsdag 24-07-17 rond 18:00,
    Wij dachten even met zijn tweeen gezellig bij "De Beren" te gaan eten. We hadden niet gereserveerd maar we mochten een tafel uitkiezen. Verder zaten er nog 6 a 7 andere tafels in het restaurant die al lekker aan het eten waren. Genoeg personeel rond de 8 man plus er hing een gezellige sfeer dus we waren enthousiast. Maar niks bleek minder waar, na 15 minuten het personeel te hebben geobserveerd en gezellig zien doen achter de bar. Een engelse koppel die binnenkwam kreeg volledige aandacht wat ons er naar toe liet om het restaurant te verlaten. 3 medewerkers achter de bar kijken me nog aan maar gaan rustig door met babbelen.

We hadden goede verhalen gehoord over de beren maar dit was zeker niet een ervaring om na te vertellen.
    We snappen dat het dinsdag avond is en het niet druk zal zijn. Maar probeer dan toch die extra moeite te doen om wat ervaren personeel in te zetten. I.p.v. jonge medewerkers die totaal niet begeleid worden. Dat ze toch wat meer inzicht creeeren en zich minder zorgen maken om een ballon die op de verkeerde plek staat (ja dit was zeker het geval).

Succes en hopelijk als we de volgende keer langskomen dat jullie wel alles op een rijtje hebben.

Mvg.