1. Ans Nijhuis

Het is beter dat u gaat. Ik wil dat u nu gaat ik help u niet meer.
    Dat waren de woorden van de eigenaar met weinig horeca ervaring die er niet op uit is om het de klanten naar de zin te maken. Wij wilden met 5 personen en een kleine (2 jaar kinderstoel) hier gaan lunchen en verzochten of wij twee tweepersoonstafels aan elkaar mochten schuiven om iets meer ruimte te creëren. Hier werd twee keer op een uiterst onvriendelijke manier "nee" op geantwoord, er was wel een tafel in de zon, maar die wilden wij niet. De inmiddels geïnformeerde eigenaar die uiterst onbeleefd was gaf ons een naar zijn zeggen "riante" tafel waar nauwelijks ruimte was een stoel te verschuiven we onze benen niet kwijt konden. Toen we hier kritiek op hadden zei hij wat hierboven staat. Onprofessioneel, niet gepast! Hij vergeet dat achter deze personen ook een zakelijk netwerk in Deventer staat.

1. Geachte mevrouw Nijhuis,

Heel hartelijk dank voor recensie!

U bent wel iets belangrijks vergeten te vermelden voor alle gasten die dit ook lezen en uw normen en waarden ook hanteren…..
    Wij tolereren het inderdaad niet als gasten tegen ons personeel over het terras schreeuwen en mij en mijn medewerkers beledigen en kleineren. We hebben geprobeerd naar u te luisteren maar u bleef tieren! Zo gaan wij in ons restaurant niet met elkaar om. U heeft blijkbaar andere normen en waarden!
    Fijn dat u dit heeft gedeeld en het voor iedereen duidelijk is hoe wij niet te werk gaan.
    Ik geloof dat u elders heerlijk heeft gezeten en geluncht heeft, u blij en wij ook.

Team No11