1. Bouwmeester

Een jaar geleden gegeten, de wat 'duurdere' gerechten van de kaart. Wat een slecht eten het vlees was vrijwel niet door te komen en het eten was gewoon ronduit slecht en smakeloos.

Wel een rekening van 85 euro, prijs kwaliteit was dus in en in triest, we waren ook met andere mensen en hebben ons daarom helaas ingehouden en niets gezegd ook om de sfeer voor die gene niet te verpesten.

Gisteren 18 juli naar een dagje Moviepark wou onze zoon van 7 er graag eten omdat je er zo leuk kan spelen, nou dachten we als we dan wat simpels bestellen als een pizza dan kan et toch weinig mis gaan.

Er dus toch weer heen gegaan, maar onze gedachten bleken al snel een illusie, het personeel vriendelijk maar erg amateuristisch en terwijl je dan een pizza besteld omdat je denkt dat die niet te verpesten is… Nou wij kwamen bedrogen uit!

Wat een bagger voedsel, deze pizza was smeriger dan de slechtste supermarkt pizza het leek wel alsof je rechtstreeks uit een goedkope bak tomatensaus zat te eten!

Aangegeven het meisje wat ons bediende en zij ging de 'bazin' halen. De pizza werd meegenomen. De bazin kwam en vertelde dat ze mijn pizza had geproefd en dat ze hem lekker vond.

Nou daar zit dus het probleem, als je dat smerige stuk deeg met tomaten saus onder de noemer 'lekker' schaart en met de visie je restaurant runt dan begrijp ik wel waarom dat restaurant altijd bagger serveert en veel slechte recensies krijgt!

Niet alleen mijn pizza, maar de pizza van mij schoonmoder die ook mee was, was minstens net zo rampzalig, aangegeven voor beide pizza's niet te gaan betalen. De vrouw in kwestie dacht daar nog een discussie over te kunnen voeren maar naar deze rommel op tafel te hebben gekregen leek me dat niet meer nodig en hebben dat dus ook niet gedaan!

Ga hier nooit meer heen en voor ieder ander doe dat ook niet! ZONDE van je geld!

1,8