1. Van het weekend voor het eerst gegeten bij Juffrouw Tok. Wilde eerst geen recensie plaatsen maar we hebben hier zo'n goed gevoel gekregen dat ik het toch wilde doen. Begin van de avond.. we moesten een tijdje wachten ondanks we wel gereserveerd hadden. Van de jongeman die iedereen bij ontvangst aansprak kon je al merken dat hij er al een tijd werkte en er verstand van heeft. De manier waarop hij rustig bleef en grapjes maakte, ondanks de volle gang, was wonderbaarlijk. Goed begin van de avond. Uiteindelijk aan tafel een heerlijk biertje en lekker waldkornbolletje vooraf. Daarna de kip piri piri heeeeerlijk. We zaten aan de kant van de weg en konden de keuken in kijken wat heel mooi was om te zien. Leuk vrolijk vlot personeel wat de avond nog beter maakte. Toe een heerlijk ijsje en een lekkere Irish koffie met echte slagroom. Echt een top avond gehad, en we komen zeker vaker!