1. Bert op de weegh

Teleurstellende ervaring. Via socialdeal 3 gangen menu betaald voor 2 personen, kosten € 38,=. Op de menukaart kost hetzelfde 37,50. Voorgerecht duurde lang, 30 min. Hoofdgerecht nog langer, een uur. Excuus is; het is druk. Gerechten van matige kwaliteit, vlees droog en de "duivelse scampis" bestaat uit 8 lullige voorgepelde garnalen in een pittig sopje. Maakt een miezerige indruk, vooral door de twee hompen turks brood. Het nagerecht hebben we maar niet afgewacht.

2,6

1. Hartelijk dank voor u recensie.
    Ten eerst kost een 3 gangen menu van de kaart € 37,50 pp !
    Waarschijnlijk is de verhuisstress u teveel geworden gezien de bejegening naar mij (eigenaar/chef kok)toe ,ondanks alles wat ik u aanbood was en bleef u ontevreden
    Tevens is het jammer dat u hierdoor u objectiviteit uit het oog bent verloren.

2. Rare reactie op deze recensie. Maar ja, mijn kritiek is eerder weggehaald dus blijkbaar mag dat niet, je ontevredenheid uiten!

3. Bert, helemaal eens. Gewoon waar.