1. Verlaat

..afgelopen zaterdag met 4 personen..hier geweest voor lopend buffet..we hadden van te voren gebeld of we konden reserveren..ja altijd werd gezegd..we kwamen rond half 7..we bestelden soep en drinken..daarna zouden we gaan eten..tot onze verbazing was er niets..alles was op..zou komen werd ons verteld..3 schaaltjes werden gebracht..2 keer scheppen en dat was weer op..je raad het al niet door ons..inmiddels nog eens gevraagd en anderhalf uur later..kregen we een gratis drankje..rond half negen kwam er weer wat te eten..mijn trek was omgeslagen in misselijkheid..en kon niet meer eten..oh ja frietjes en fricandellen waren er wel..maar daar kwamen we niet voor..en er werd tenslotte gezegd..jaja het komt er aan..uiteindelijk ruim 70 euries verder en een lege maag en zoiets van..hmmm moeten we dit nogeens doen..gingen we naar huis..we komen hier al vanaf het begin en zijn dit niet gewend..zo jammer..