in Zwolle

Mayur Kitchen, het India van Zwolle

1. Sinds tijden weer eens geweest... Viel erg tegen... Entree zag er van buitenaf rommelig uit (dacht eigenlijk dat ze dicht waren, alleen de deur stond open vandaar toch maar naar binnen) Eenmaal binnen kwam er niemand naar ons toe. Toen maar naar de kassa achterin gelopen om te vragen of er plek was (wat wel het geval was). Liep weer terug naar mijn metgezel (een oudere heer van 89 jaar) en nam toen maar zijn jas aan (niemand die even meeliep) die ik probeerde op te hangen maar de kapstok was een rotzooi. Allemaal kussens waren er opgestapeld en kon de hangers niet van het haakje afkrijgen... Na veel getrek en gedoe lukte dat. Uiteindelijk een tafel gekozen. Ik was mijn metgezel aan het helpen om op de stoel plaats te nemen en er werd al gevraagd of wij wat wilde drinken... Ik werd een beetje kribbig en vroeg of we eerst een rustig mochten gaan zitten. Ober ging weer en hielp ons verder ook niet. Eenmaal geïnstalleerd een drankje besteld. Dit werd wel met wat papadam geserveerd met 3 verschillende sausjes. Toen de kaart bekijken. Geen uitleg of belangstelling vanuit de bediening (spreekt zeer gebrekkig Nederlands). Daar ik zelf met een Indieer getrouwd ben kon ik mijn metgezel adviseren wat te nemen. We hebben besteld en werd vrij snel uitgeserveerd. Voor het geld wat het kost vond ik het zeer kleine porties... (erg on Indiaas! De gemiddelde Indieer zou zich rotschamen voor zo'n kleine hoeveelheid). Het eten op zich smaakte wel goed. Geen toetje genomen. Afgerekend bij de kassa, zo'n 55 euro voor 2 personen 2x hoofdgerecht en 3x een drankje. Dit was het niet waard... mocht uiteindelijk nog wat "grabbelen" dit bleek een kortingsbon van 30% te zijn voor een volgende keer. Deze komt er ZEKER niet! Heel erg jammer want het restaurant heeft zoveel potentie!! Ik zal het restaurant dus aan niemand aanraden want voor dit geld kan je in Zwolle ook wel ergens anders lekkerder en beter eten.

2,2