1. Carpaccio oké en Romige mosterdsoep was lauw in een veel te warm bord waar ik 2x mijn hand aan verbrandde.
    Toen ZEEUWSE MOSSELEN In witte wijn gekookte mosselen | Vlaamse friet | Diverse sauzen
    En UIT DE “ KROONDOMEINEN” Langzaam gegaard|Stoofschotel van wild

Mosselen kwamen zonder sauzen en bij stoofschotel alleen bord met groente.
    Toen er eindelijk iemand kwam na roepen waren de mosselen koud en het bord met groente ijskoud.

Na melding kwamen na een tijdje eindelijk de sauzen die eigenlijk al niet meer nodig waren omdat die paar mosselen al bijna op waren in verband met afkoelen en het bord met groente werd meegenomen. Toen er nieuwe groente kwam lag er alleen een kwakje zoete aardappel en een lepeltje rode kool op en de lauwe aardappel van het koud geworden bord kon nog wel volgens de keuken. En de dame van de bediening zij dat zij er ook niets aan kon doen want het was druk. Nou ik vertelde haar dat zij het bord had terug genomen en vervolgens vergat een nieuw bord te brengen. Die opmerking beviel haar niet, ze liep weg en bekeek ons niet meer.
    Vervolgens kwam een jonge man afruimen en toen wij vertelden niet tevreden te zijn was het ook, ja het is te wel te druk.
    Nou als je met 5 mensen geen 12 tafels fatsoenlijk kunt bedienen mag je wel eens achter je oren kwabben. De oudere dame in de bediening (waarschijnlijk eigenaresse) keek steeds maar deed alsof er niets aan de hand was. Geen excuus, geen sorry maar een gratis kopje koffie met chocolade waarvan niet bleek of dat gezonde chocolade was of niet dus die hebben we maar niet aangeraakt.

Al met al veel te veel betaald voor een pannetje mosselen en een mini potje stoofvlees. Einde van de rit presteerde de ze het ook nog om de vlaamse friet apart op de bon te vermelden terwijl die vermeld stond bij het menu. Zal niemand dit restaurant aanbevelen.

1,1