in Nederhorst den Berg

de beste traditionele Amerikaanse gerechten

1. Wat er is gebeurd met Charley’s Diner? Andere kok, andere eigenaar? Geen idee maar ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.

2,5

1. Beste Henk,

Allereerst, bedankt voor uw beoordeling. Wij streven er naar dat iedereen na een bezoek aan ons restaurant tevreden en voldaan naar huis gaat. Uw feedback met betrekking tot ons eten zullen wij dan ook intern bespreken met onze keukenbrigade en waar mogelijk verbeteren.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat wij op sommige punten niet aan uw verwachten hebben voldaan. Daarom willen wij u graag uitnodigen om u het tegendeel te bewijzen. Charley’s Diner heeft namelijk kwaliteit, service en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Neem alstublieft even telefonisch contact met ons op, dan handelen we het netjes af en verzorgen wij hopelijk alsnog een diner zoals het in eerste instantie had moeten zijn.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons bereiken via ons telefoonnummer op 0294 – 25 25 29.

Met vriendelijke groet,
    Charleys Diner

2. Beste Charley, bedankt voor je reactie. Heb eerder veel beter gegeten bij je. Onze leuke Vaderdag eindigde zo in een teleurstelling. Maar als je belooft de rauwe uien en het plastic appelmoeskuipje te verbannen, een heuse side salad en wat meer frieten te serveren én enig beleg op de kinderhamburger te leggen, komen we zeker nog eens langs.