1. Al jaren ons vaste afhaalpunt voor biterballen en -garnituur. Nu zijn we er eens wezen eten, en dat beviel goed! De prima, vriendelijke service kenden we al, de plates nog niet. Sate, loempia en hamburger werden keurig verzorgd met garnering en frieten gepresenteerd, en smaakten uitstekend. Net als de kinderbox met verrassing, en dat was nu eens niet weer een fluitje van 1 cent, maar gewoon een leuk spelletje. Sauzen dienen apart bestelt te worden, maar dan kan je ook uit een hele trits kiezen. De prijzen zijn gezien het gebodene erg schappelijk. Wat spannender bieren waren welkom geweest.

Vorige recensies van Gerrit Bremer

• We hebben ze door heel den lande gedegusteerd, maar de ambachtelijke bitterballen van 't Kruuspunt behoren tot de top. Ook het bittergarnituur is smakelijk, de frieten goed, en de kaassoufle (apart van vorm) erg lekker. Voor die laatste betaal je wel Euro 1.95. De bediening (ik ben er dit jaar 4 keer geweest) wisselt sterk, van zeer attent tot ronduit nors. En in het zicht ijsblokjes met je hand uit de koeler halen valt af te raden, zeker als je in je andere hand een speciaal voor dit doel ontworpen knijper hebt. De entourage is schoon, fris, maar wel een beetje zakelijk. Afhalen heeft daarom onze voorkeur.

• Gewoonweg een keurige cafetaria waar we graag komen voor het bittergarnituur en de ambachtelijke bitterballen.